Vilken kväll det va på jobbet då, Anna ...

Vilken kväll det va på jobbet då, Anna hade ringt in en av extratjejerna till receptionen. Hon hade inte hunnit göra några papperssaker, så det hon inte klarade av fick jag göra ikväll. Så från 17 - 22 har jag suttit och vänt papper, dock fick jag en liten paus då jag fick springa och städa ett rum. Hela hotellet va fullt och ett rum i en rysk grupp va inte städat så då va det bara att snabba på! Sen tillbaka och vända papper... igår städade jag hela huset, duktig på min lediga dag sen köpte vi pizza och såg tre avsnitt av true blood. Som jag längtat, det är såå bra! //

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback