Fan va svårt det va att sova i natt då! ...

Fan va svårt det va att sova i natt då! Ligger i sängen med älsklingarna och hör hur dom snusar och mår gott. Själv bara snurrar jag fram och tillbaka. Så är det personalmöte i morgon så jag ska vara på jobbet 2 timmar innan jag börjar, vore bra om jag somnade snart. På radion pratar dom om shopping. Världens roligaste tant ringde in och pratade om dagens mode. Haha för att citera henne: jag vill inte se ut som en groda, svart ska det va! Och alla dessa volanger och skit, jag vill ha släta kläder. Jag ser redan ut som en tunna och jag förstår inte varför man ska ha såna kläder som bara gör det värre!! Haha jag skratta så hela sängen skakade vilken rolig tant! //L

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jessika

hahaha, vilken skön tant !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback