Efter lite för lite sömn (ca 3 timmar) b...

Efter lite för lite sömn (ca 3 timmar) bar det av till jobbet. Hade sällskap idag, vi har unga sommarjobbare genom kommun. Dagen i frukosten gick rätt fort, blir så mycket bättre när man är två. Efter jobbet snyggade jag till mig lite, eller ja jag drog fingrarna lite igenom håret. Sen åkte jag hem till Maria och blev bjuden på kaffe :) kom hem och tog reda på tvätten som Tony tvättat och torkat. Städa åt kaninerna gett mat och vatten. Tog mig en dusch, käka lite mat och nu sitter jag äntligen i soffan :) jag tycker jag har varit duktig i dag. Hoppas på lite mer sömn i natt bara. //L

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback